torsdag 1 februari 2018

Magnolia Dayonline - "Reindeer Forest"

Hejsan!
Idag tänkte jag visa ett av mina kort som jag gjorde samband med
Magnolia Dayonline 2017.
Jag hoppas att det snart blir dags för det igen.
Tyckte att detta var så roligt!
* * *
Så här blev mitt kort, som jag gjorde av det lilla kittet
"Reindeer Forest"
* * *
Kortets st är 15x15 cm.
Jag har använt Bazzill cardstock  Kraft,
och mönsterpapper från Maja Design.
"I wish - Santa got my letter"
Alla kanter är chalkade med Distress pads "walnut stain"
Och kanterna runt motivet och mönsterpappren är 
sydda med symaskin.
Som kortstomme har jag använt en die från GoKreate.
Motiven är målade med Distress ink och Makers.
Distress ink:
Hud: Vintage photo och Tattered rose.
Hår: Antique Linnen och Walnut stain.
Kläder:Bundled sage, Frayed Burlap,Weatered wood.
Renen: Walnut Stain, Frayed Burlap, Wintage Photo.
* * *
Jag har stämplat motivet med "Versafine" - Onyx Black.
Och målat på Langton papper med en syntetpensel i st 00,000.
Bladen under blommorna har jag gjort av dom två 
diesen som följde med i kittet.
Övriga dekorationer på kortet är:
Sissel, gasbinda,blommor från WOC,
Vit kakservett, vit dekorationsfärg. 
På blommorna hag jag strött på glasglitter.
Tack... för att du tittar in till mig.
"with love from me"
Camilla. 





2 kommentarer:

Patty O'Malley sa...

Beautifully sweet card, Camilla!

Camilla sa...

Nyydelig kort Camilla! Så sart og vakkert som bare du kan lage <3
Klemmer fra Camilla