tisdag 18 december 2012

DT- Magnolia "With Love Collection 2013"


Hejsan!

Idag tänkte jag visa ett litet mini kort som jag gjort.
Jag tycker så mycket om det här motivet,
 och blev extra glad när det var en liten mini Tilda i klubbpaketet.
Och visst var motiven söta från "With Love Collection 2013"
Och snart kommer nya nr av Magnolia ink ut...Julen är räddad.

* * *

Kortets st är 11 x 11 cm.
Motivet är målat med Distress Ink  från Ranger.
Jag har målat  på Canson  250 gr,
Jag målar med en syntet pensel i st 0, 00.
Här har jag använt Bazzill cardstock Kraft och Vanilla 
som kort stomme.
Mönster pappren kommer från Pion Design.
"Silent night"

Alla kanterna är chalkade med Distress ink "Walnut stain".
Kanterna är sydda med symaskin.


 Love is in the Air från "With Love Collection 2012"

Distress ink:
Hud: Vintage photo och Tattered rose.
Hår: Antique linnen, Vintage photo, Walnut stain.
Klänning: Victoria velvet och Pamice stone.
Hjärtan: Aged Mahogany och Black soot
Skor: Pumice stone.

 Vackra blommor och pyntbär som kommer från WOC och Magnolia,
Jag har målat med vit struktur färg på blommorna.
Och dekorerat med stickles "Star dust"

 Här syns dom nya fina poststämplarna från Magnolia.
* New York.
*Postcard.

 Magnolias vackra Doo Hickeys dies .
 Övriga dekorationer som jag har på kortet är:
Wellpapp, Kakservett.
Halvpärlor,  Osteklut.

 Här har jag gjort en liten Tassel.
Jag har även fäst en liten pärla...

 Önskar er alla en härlig helg....

"with love from me"
Camilla.



4 kommentarer:

Elizabeth sa...

Nydelig kort, Camilla! Gleder meg til de nye stemplene kommer! Takk for inspirasjonen! Klem, Elizabeth

Christina C. sa...

A most beautiful creation, Camilla!
Outstanding job!

Tina46 Kreativblog sa...

Amazing Card Camilla !!
Big Hugs
Tina46

Åsa aká Scraphorse sa...

Underbart vackert Camilla!

God Jul och Gott Nytt!

Kram, Åsa